Wij staan elk jaar in de top 3 van de beste advocatenkantoren op het gebied van klanttevredenheid.
KMR: betere dienstverlening
Het ministerie van Buitenlandse Zaken (BZ) ontvangt soms signalen dat het Nederlandse bedrijfsleven niet altijd tevreden is over de dienstverlening van de Nederlandse vertegenwoordigingen in het buitenland bij MVV-verlening aan kennismigranten. De posten in het buitenland zijn een belangrijk onderdeel van de keten die als doel heeft kennismigranten zoveel mogelijk te faciliteren.
BZ wil graag de dienstverlening aan kennismigranten verder verbeteren. Daarbij helpen concrete voorbeelden van gevallen waar de dienstverlening te wensen overlaat. U kunt deze concrete gevallen melden per e-mail aan DCM-INFO-VV@minbuza.nl met als onderwerp ‘MVV-verlening aan kennismigrant’.
Vermeld in de e-mail naam, geboortedatum en nationaliteit van de kennismigrant, het IND-dossiernummer en op welke post de MVV zal worden verstrekt of reeds is verstrekt. Voorts geeft u aan wat het probleem is (geweest).
Lees de volledige mededeling op de IND-website.